Aktualności

Ryga, Helsinki, Tallin – nasze wrażenia z podróży

dodano: 24.10.2018

Podążając za chińskim przysłowiem „Lepiej zobaczyć coś raz, niż słyszeć o tym tysiąc razy”, wybraliśmy się tym razem w rejony Europy Północnej.

W tym roku podczas 3 – dniowej podróży poznaliśmy perełki architektoniczne nadbałtyckich stolic. Odwiedziliśmy Rygę, Helsinki i Tallin.

Pierwszego dnia znaleźliśmy się nad rzeką Dźwiną w malowniczo położonej Rydze. Bogactwo architektonicznie tego miasta zrobiło na nas ogromne wrażenie. Szczególną uwagę przykuła katedra ryska pochodząca z XIII wieku oraz średniowieczne mieszczańskie kamienice zwane „Trzej Bracia”. Poza tym oglądaliśmy kościoły św. Piotra i św. Jakuba ze słynnym dzwonem „Niewiernych Żon”, a także figurę „Czterech muzykantów z Bremy”. Mamy nadzieję, że zgodnie z przepowiednią o tajemniczej mocy figury, nasze życzenia się spełnią.

Drugi dzień rozpoczęliśmy od rejsu nowoczesnym, wielopokładowym statkiem ze stolicy Estonii do Helsinek. Na miejscu czekał na nas przewodnik, który wprowadził nas w inną kulturę. Odwiedziliśmy tradycyjny targ fiński – Kauppatori, Pałac Prezydencki, katedrę Uspienska, katedrę luterańską, Plac Senatu z neoklasycystyczną zabudową z połowy XiX wieku. Przespacerowaliśmy się główną aleją miasta Esplanadi. Zobaczyliśmy Teatr Narodowy, Gmach Parlamentu oraz kościół wykuty w skale Temppelinaukio. Niezwykle ciekawym punktem okazała się Suomenlinna – forteca z XVIII wieku. To jeden z największych tego typu obiektów na świecie znajdujący się na liście UNESCO. Na zakończenie dnia mogliśmy kontynuować wspólną integrację podczas obiadokolacji na statku.

Trzeciego dnia naszej podróży zgłębialiśmy tajemnice Tallina. Wspaniałe Stare Miasto, wpisane na listę UNESCO, zostanie na długo w naszej pamięci. Średniowieczna zabudowa i kolorowe kamienice tworzyły niesamowity klimat. Odwiedziliśmy m.in. zamek Toompea (obecnie parlament estoński) ze średniowieczną wieżą Długi Herman, Cerkiew Aleksandra Newskiego, ulice - tzw. Długa i Krótka Noga, Ratusz Miejski, Wielką Gildię Kupiecką, a także zespół średniowiecznych kamienic zwany „Trzema Siostrami”.

Tegoroczna podróż pozostawiła po sobie nie tylko mnóstwo wspaniałych wrażeń, ale też imponujących zdjęć.

Nasza firma laureatem w konkursie "Top Pracodawcy Polski Wschodniej 2018"

dodano: 08.10.2018

Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się wśród 8 najlepszych pracodawców w regionie Polski Wschodniej.

Konkurs TOP Pracodawcy Polski Wschodniej został zorganizowany w trakcie V Wschodniego Kongresu Gospodarczego w Białymstoku, przez Grupę PTWP i redakcję portalu PulsHR.pl. Kandydaci byli oceniani pod kątem biznesowego aspektu działalności, inwestowania w rozwój pracowników, relacji z lokalną społecznością oraz otwartości na innowacje.

3 października 2018 r w gmachu Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku wręczono nagrody laureatom. Nasza firma znalazła się wśród 8 zwycięzców.

Doceniono nas za inwestowanie w rozwój pracowników poprzez tworzenie projektów rozwojowych, a także współpracę z instytutami naukowymi, biurami inżynierskimi w kraju i za granicą.

Wyróżnienie to sprawiło nam wiele radości i jest motywacją do dalszych działań na rzecz wizerunku dobrego pracodawcy.

Więcej informacji https://www.pulshr.pl/zarzadzanie/oto-zwyciezcy-konkursu-top-pracodawcy-polski-wschodniej-2018,57839.html

I Podlaskie Targi Pracy już za nami

dodano: 02.10.2018

W dniach 14-15 września 2018 r. w siedzibie NOT w Białymstoku odbyły się I Podlaskie Targi Pracy.

Pojawiły się 24 firmy z Białegostoku i regionu. Odwiedzający mogli poznać bliżej pracodawców. Każda z firm prezentowała swój profil działalności, aktualne oferty pracy oraz zasady procesu rekrutacji.

Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem. Chęć do inicjowania kontaktu z uczestnikami, otwartość i optymizm przekładały się pozytywny wizerunek firmy. Wiele osób z różnych obszarów specjalizacyjnych mogło poznać korzyści płynące z zatrudnienia u nas.

Wierzymy, że dzięki obecności na Podlaskich Targach Pracy udało nam się wzmocnić strategię employer brandingową.

Piknik Rodzinny Danwood

dodano: 21.08.2018

Z myślą o naszych pracownikach i ich rodzinach co roku organizujemy pikniki rodzinne.

W tym roku piknik rodzinny odbył się 23 czerwca. Okazało się, że była to doskonała okazja, aby wspólnie rozpocząć sezon wakacyjny. Jak co roku nie zabrakło rozrywek dla najmłodszych. Stadion miejski w Bielsku Podlaskim wypełniły kolorowe dmuchane zjeżdżalnie dla dzieci oraz inne atrakcje. Każdy mógł spróbować swoich sił w ciekawych konkursach. Wspólnie spędzony czas to był najlepszy wybór na sobotnie popołudnie. Dodatkowo mogliśmy bliżej poznać innych współpracowników. Wiemy, że poza pracą wiele z nich ma ciekawe pasje, którymi może się podzielić. Nasze spotkanie stanowiło doskonałą okazję do wymiany doświadczeń.

W trakcie pikniku wspaniale czuły się nie tylko dzieci. Dorośli mogli skorzystać z bogatej oferty gastronomicznej oraz pobawić się na świeżym powietrzu przy dobrej muzyce. Gwiazdą zespołu był zespół LOVERBOY.

Dobry humor i pozytywna energia na długo z nami pozostaną. Z niecierpliwością czekamy na kolejne takie wydarzenie.

Letni wyjazd integracyjny do Zakopanego

dodano: 09.07.2018

W tym roku nasi pracownicy odwiedzili stolicę polskich Tatr. Spędzony czas dostarczył wielu ciekawych i niezapomnianych wrażeń.

Wyjazd integracyjny odbył się pod koniec maja. W ciągu trzech dni uczestnicy mieli okazję zwiedzić nie tylko urokliwe Zakopane, podziwiając Wielką Krokiew, Gubałówkę, Giewont, ale też wziąć udział w innych wycieczkach. Każdy mógł wybrać dla siebie coś odpowiedniego. Część z osób wybrała się do Doliny Lejowej, aby poznać tajniki wspinaczki skałkowej. Inni przemierzali Dolinę Kościeliską, by zajrzeć do niesamowitej Jaskini Mylnej. Dla tych, którzy lubią wyzwania i adrenalinę, wspaniałym wyborem była wycieczka na Mnicha – góra doskonale widoczna sprzed schroniska nad Morskim Okiem. Nie zabrakło również wizyty na trudnym, ale przepięknym widokowo szlaku Orla Perć.

Tegoroczny wyjazd integracyjny potwierdził, że budujemy to co najlepsze - zgrany zespół. Dzięki takim wyjazdom codzienna współpraca jest łatwiejsza. Jak powiedział czołowy polski taternik i alpinista Jan Alfred Szczepański: "Słońce gór szybciej zbliża niż rozrywki miasta."

Berlin naszymi oczami

dodano: 30.10.2017

Każda podróż, którą odbędziemy w naszym życiu bardzo wzbogaca, dlatego też bardzo chętnie uczestniczymy w wycieczkach, które odkrywają przed nami uroki europejskich stolic.

W tym roku został zorganizowany wyjazd do stolicy Niemiec, gdzie mogliśmy podziwiać architekturę i zabytki tego miasta. Naszą wycieczkę rozpoczęliśmy od obejrzenia pięknej panoramy Berlina, następnie zobaczyliśmy m. in. Nikolaiviertel, Katedrę Berlińską, Bramę Brandenburską, gmach Reichstagu, Kolumnę Zwycięstwa, Park Pałacowy Charlottenburg. Z okna autobusu mieliśmy także okazję zobaczyć zachowane fragmenty Muru Berlińskiego ze znanymi na całym świecie graffiti. Podczas tej kilkudniowej wyprawy mogliśmy także zobaczyć jedno z najpiękniejszych miast Niemiec – Poczdam, gdzie zwiedziliśmy miejsce podpisania Układu Poczdamskiego - Dwór Cecilienhof. Ponadto zobaczyliśmy Nowy Pałac, Domek Chiński, odwiedziliśmy Dzielnicę Holenderską, Rosyjską, Dzielnicę Alexandrovkę.

Podczas zwiedzania tego urokliwego miejsca był też czas, aby przejść się reprezentacyjnym deptakiem miasta z licznymi kawiarniami, restauracjami i sklepami z pamiątkami – Brandenburgerstrasse. W drodze powrotnej odwiedziliśmy miasto Wisławy Szymborskiej – Kórnik, gdzie zwiedziliśmy zamek zbudowany w stylu angielskim z zachowanymi reprezentacyjnymi wnętrzami i nagromadzonymi przez Działyńskich zbiorami dzieł sztuki i bogatą biblioteką. Pełni nowych wrażeń i pomysłów na kolejne podróże wróciliśmy do domu.

Karate – styl życia

dodano: 18.09.2017

„Człowiek toczy boje na wszystkich płaszczyznach, od niskich pobudek osobistych do wzniosłych ideałów. I wszędzie stara się wygrać, w większości za wszelką cenę (…) Jednakże, bez względu na siłę rywala, ostateczne zwycięstwo zawsze przypadnie temu, kto walczy w słusznej sprawie (…)”.
Masutatsu Oyama

Pan Bogusław Hościło to pracownik firmy Danwood S.A., który pełni funkcję brygadzisty w brygadzie wykończeniowej.
Swoją przygodę z tym pięknym sportem jakim są dalekowschodnie sztuki walki rozpoczął w trakcie nauki w technikum i tak od 23 lat zdobywa kolejne umiejętności w tym zakresie. Karate traktuje jak swoją pasję, a zarazem sposób na życie.

Każdą wolną chwilę poświęca na treningi. Kilka razy w roku, z dala od cywilizacji, bierze udział w różnego rodzaju zgrupowaniach karate z udziałem największych mistrzów w tej dziedzinie. Ćwicząc zdobywa nowe umiejętności i dzięki temu posiada 3 stopień mistrzowski zwany danem.

Pan Bogusław może pochwalić się udziałem w Mistrzostwach Świata w Karate Kyokushin, które odbywają się co 4 lata w Japonii i są najbardziej prestiżową imprezą sportową w tej dyscyplinie. Zawody odbywają się w kategorii wszechwag, czyli bez podziału na kategorie wagowe i mają na celu wyłonienie najlepszego karateki kyokushin na świecie.

Pan Bogusław uważa, że karate uczy człowieka dyscypliny, wytrwałości w dążeniu do celu oraz pokonywania własnych słabości.

Wyjazd integracyjny już za Nami!

dodano: 14.07.2017

Tegoroczny wyjazd integracyjny pracowników Danwood zaliczamy do bardzo udanych.

W czerwcu mieliśmy okazje przez 3 dni bawić się w Jastrzębiej Górze. „Morza szum, ptaków śpiew (…)” tak zwykle wygląda czas spędzony nad morzem, ale nie w Naszym przypadku. Na nudę i brak atrakcji nie mogliśmy narzekać. Harmonogram zajęć był bardzo bogaty. Każdy z uczestników mógł znaleźć coś dla siebie. Windsurfing, rowery, kitesurfing, żeglowanie, łowienie dorsza, wycieczki - emocji nie brakowało :)

Wyjazd integracyjny dał nam możliwość nawiązania bliższych relacji i pozwolił budować to co w Naszej firmie jest najważniejsze – silny, zgrany zespół :)

Drużyna Danwood z Bielska Podlaskiego Mistrzem Polski Branży Budowlanej

dodano: 08.03.2017

Danwood zajął pierwsze miejsce w Mistrzostwach Branży Budowlanej w piłce halowej rozegranych w 27-28 lutego br. w Bydgoszczy. Tym samym drużynie z Bielska Podlaskiego udało się obronić mistrzowski tytuł wywalczony w zeszłym roku w Częstochowie. W finale turnieju drużyna z Bielska Podlaskiego pokonała ekipę Eljot Szczecin wynikiem 6:1.

W turnieju wzięło udział 13 drużyn z całego kraju. Bielsk Podlaski był reprezentowany także przez przedsiębiorstwo Unibep, które wystawiło, aż dwie drużyny. Kapitan zwycięskiej drużyny Danwood Tomasz Onacik przyznaje, że poziom rozgrywek był wysoki:

„Tegoroczny finał to powtórka z ubiegłego roku, kiedy także walczyliśmy z drużyną Eljot Szczecin. I także wyszliśmy zwycięsko z tego pojedynku. Tym bardziej nas cieszy ten wynik, że mecz między naszymi drużynami w fazie grupowej zakończył się bezbramkowym remisem. W finale jednak zagraliśmy najlepiej jak było można i stąd wynik 6:1”.

Danwood na drodze do finału pokonał w półfinale drużynę Oknoplast Kraków 8:1.

Dodatkowo zawodnicy Danwood Bielsk Podlaski zdobyli nagrody indywidualne: Paweł Łochnicki został królem strzelców z wynikiem 10 goli, a Kamil Osmulski został wybrany Bramkarzem turnieju.