Aktualności

Piknik Rodzinny Danwood

dodano: 21.08.2018

Z myślą o naszych pracownikach i ich rodzinach co roku organizujemy pikniki rodzinne.

W tym roku piknik rodzinny odbył się 23 czerwca. Okazało się, że była to doskonała okazja, aby wspólnie rozpocząć sezon wakacyjny. Jak co roku nie zabrakło rozrywek dla najmłodszych. Stadion miejski w Bielsku Podlaskim wypełniły kolorowe dmuchane zjeżdżalnie dla dzieci oraz inne atrakcje. Każdy mógł spróbować swoich sił w ciekawych konkursach. Wspólnie spędzony czas to był najlepszy wybór na sobotnie popołudnie. Dodatkowo mogliśmy bliżej poznać innych współpracowników. Wiemy, że poza pracą wiele z nich ma ciekawe pasje, którymi może się podzielić. Nasze spotkanie stanowiło doskonałą okazję do wymiany doświadczeń.

W trakcie pikniku wspaniale czuły się nie tylko dzieci. Dorośli mogli skorzystać z bogatej oferty gastronomicznej oraz pobawić się na świeżym powietrzu przy dobrej muzyce. Gwiazdą zespołu był zespół LOVERBOY.

Dobry humor i pozytywna energia na długo z nami pozostaną. Z niecierpliwością czekamy na kolejne takie wydarzenie.

Letni wyjazd integracyjny do Zakopanego

dodano: 09.07.2018

W tym roku nasi pracownicy odwiedzili stolicę polskich Tatr. Spędzony czas dostarczył wielu ciekawych i niezapomnianych wrażeń.

Wyjazd integracyjny odbył się pod koniec maja. W ciągu trzech dni uczestnicy mieli okazję zwiedzić nie tylko urokliwe Zakopane, podziwiając Wielką Krokiew, Gubałówkę, Giewont, ale też wziąć udział w innych wycieczkach. Każdy mógł wybrać dla siebie coś odpowiedniego. Część z osób wybrała się do Doliny Lejowej, aby poznać tajniki wspinaczki skałkowej. Inni przemierzali Dolinę Kościeliską, by zajrzeć do niesamowitej Jaskini Mylnej. Dla tych, którzy lubią wyzwania i adrenalinę, wspaniałym wyborem była wycieczka na Mnicha – góra doskonale widoczna sprzed schroniska nad Morskim Okiem. Nie zabrakło również wizyty na trudnym, ale przepięknym widokowo szlaku Orla Perć.

Tegoroczny wyjazd integracyjny potwierdził, że budujemy to co najlepsze - zgrany zespół. Dzięki takim wyjazdom codzienna współpraca jest łatwiejsza. Jak powiedział czołowy polski taternik i alpinista Jan Alfred Szczepański: "Słońce gór szybciej zbliża niż rozrywki miasta."

Berlin naszymi oczami

dodano: 30.10.2017

Każda podróż, którą odbędziemy w naszym życiu bardzo wzbogaca, dlatego też bardzo chętnie uczestniczymy w wycieczkach, które odkrywają przed nami uroki europejskich stolic.

W tym roku został zorganizowany wyjazd do stolicy Niemiec, gdzie mogliśmy podziwiać architekturę i zabytki tego miasta. Naszą wycieczkę rozpoczęliśmy od obejrzenia pięknej panoramy Berlina, następnie zobaczyliśmy m. in. Nikolaiviertel, Katedrę Berlińską, Bramę Brandenburską, gmach Reichstagu, Kolumnę Zwycięstwa, Park Pałacowy Charlottenburg. Z okna autobusu mieliśmy także okazję zobaczyć zachowane fragmenty Muru Berlińskiego ze znanymi na całym świecie graffiti. Podczas tej kilkudniowej wyprawy mogliśmy także zobaczyć jedno z najpiękniejszych miast Niemiec – Poczdam, gdzie zwiedziliśmy miejsce podpisania Układu Poczdamskiego - Dwór Cecilienhof. Ponadto zobaczyliśmy Nowy Pałac, Domek Chiński, odwiedziliśmy Dzielnicę Holenderską, Rosyjską, Dzielnicę Alexandrovkę.

Podczas zwiedzania tego urokliwego miejsca był też czas, aby przejść się reprezentacyjnym deptakiem miasta z licznymi kawiarniami, restauracjami i sklepami z pamiątkami – Brandenburgerstrasse. W drodze powrotnej odwiedziliśmy miasto Wisławy Szymborskiej – Kórnik, gdzie zwiedziliśmy zamek zbudowany w stylu angielskim z zachowanymi reprezentacyjnymi wnętrzami i nagromadzonymi przez Działyńskich zbiorami dzieł sztuki i bogatą biblioteką. Pełni nowych wrażeń i pomysłów na kolejne podróże wróciliśmy do domu.

Karate – styl życia

dodano: 18.09.2017

„Człowiek toczy boje na wszystkich płaszczyznach, od niskich pobudek osobistych do wzniosłych ideałów. I wszędzie stara się wygrać, w większości za wszelką cenę (…) Jednakże, bez względu na siłę rywala, ostateczne zwycięstwo zawsze przypadnie temu, kto walczy w słusznej sprawie (…)”.
Masutatsu Oyama

Pan Bogusław Hościło to pracownik firmy Danwood S.A., który pełni funkcję brygadzisty w brygadzie wykończeniowej.
Swoją przygodę z tym pięknym sportem jakim są dalekowschodnie sztuki walki rozpoczął w trakcie nauki w technikum i tak od 23 lat zdobywa kolejne umiejętności w tym zakresie. Karate traktuje jak swoją pasję, a zarazem sposób na życie.

Każdą wolną chwilę poświęca na treningi. Kilka razy w roku, z dala od cywilizacji, bierze udział w różnego rodzaju zgrupowaniach karate z udziałem największych mistrzów w tej dziedzinie. Ćwicząc zdobywa nowe umiejętności i dzięki temu posiada 3 stopień mistrzowski zwany danem.

Pan Bogusław może pochwalić się udziałem w Mistrzostwach Świata w Karate Kyokushin, które odbywają się co 4 lata w Japonii i są najbardziej prestiżową imprezą sportową w tej dyscyplinie. Zawody odbywają się w kategorii wszechwag, czyli bez podziału na kategorie wagowe i mają na celu wyłonienie najlepszego karateki kyokushin na świecie.

Pan Bogusław uważa, że karate uczy człowieka dyscypliny, wytrwałości w dążeniu do celu oraz pokonywania własnych słabości.

Wyjazd integracyjny już za Nami!

dodano: 14.07.2017

Tegoroczny wyjazd integracyjny pracowników Danwood zaliczamy do bardzo udanych.

W czerwcu mieliśmy okazje przez 3 dni bawić się w Jastrzębiej Górze. „Morza szum, ptaków śpiew (…)” tak zwykle wygląda czas spędzony nad morzem, ale nie w Naszym przypadku. Na nudę i brak atrakcji nie mogliśmy narzekać. Harmonogram zajęć był bardzo bogaty. Każdy z uczestników mógł znaleźć coś dla siebie. Windsurfing, rowery, kitesurfing, żeglowanie, łowienie dorsza, wycieczki - emocji nie brakowało :)

Wyjazd integracyjny dał nam możliwość nawiązania bliższych relacji i pozwolił budować to co w Naszej firmie jest najważniejsze – silny, zgrany zespół :)

Drużyna Danwood z Bielska Podlaskiego Mistrzem Polski Branży Budowlanej

dodano: 08.03.2017

Danwood zajął pierwsze miejsce w Mistrzostwach Branży Budowlanej w piłce halowej rozegranych w 27-28 lutego br. w Bydgoszczy. Tym samym drużynie z Bielska Podlaskiego udało się obronić mistrzowski tytuł wywalczony w zeszłym roku w Częstochowie. W finale turnieju drużyna z Bielska Podlaskiego pokonała ekipę Eljot Szczecin wynikiem 6:1.

W turnieju wzięło udział 13 drużyn z całego kraju. Bielsk Podlaski był reprezentowany także przez przedsiębiorstwo Unibep, które wystawiło, aż dwie drużyny. Kapitan zwycięskiej drużyny Danwood Tomasz Onacik przyznaje, że poziom rozgrywek był wysoki:

„Tegoroczny finał to powtórka z ubiegłego roku, kiedy także walczyliśmy z drużyną Eljot Szczecin. I także wyszliśmy zwycięsko z tego pojedynku. Tym bardziej nas cieszy ten wynik, że mecz między naszymi drużynami w fazie grupowej zakończył się bezbramkowym remisem. W finale jednak zagraliśmy najlepiej jak było można i stąd wynik 6:1”.

Danwood na drodze do finału pokonał w półfinale drużynę Oknoplast Kraków 8:1.

Dodatkowo zawodnicy Danwood Bielsk Podlaski zdobyli nagrody indywidualne: Paweł Łochnicki został królem strzelców z wynikiem 10 goli, a Kamil Osmulski został wybrany Bramkarzem turnieju.