Oferta: Wyślij CV
Miejsce pracy:
Zakres obowiązków:
- wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów informatycznych – HELPDESK,
- bieżące utrzymanie systemów (analiza wydarzeń, alarmów, wykonywanie kopii zapasowych),
- instalacja i konfiguracja stacji roboczych i innego sprzętu informatycznego,
- konfiguracja urządzeń sieciowych,
- automatyzacja procesów w firmie za pomocą systemów informatycznych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe informatyczne,
- dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności Excel, Word, Outlook,
- dobra znajomość sprzętowa i programowa Windows 10,
- dobra znajomość administracji serwerami Microsoft,
- dobra znajomość z zakresu administracji sieciami komputerowymi.
Na co możesz liczyć:
- umowa o pracę,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- benefity pozapłacowe,
- elastyczne godziny pracy,
- szkolenia i kursy językowe,
- imprezy, wyjazdy integracyjne.