Oferta: Wyślij CV
Miejsce pracy:
Zakres obowiązków:
- przygotowanie i prowadzenie dokumentacji złożonych projektów obejmujących wiele jednostek organizacyjnych,
- koordynowanie przebiegu prac projektowych,
- nadzór nad prawidłową i terminową realizacją projektów w ścisłej współpracy z kierownikiem projektu,
- raportowanie z przebiegu prac i wyników oraz zarządzanie ryzykiem,
- ścisła współpraca z różnymi działami firmy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania projektami (PMO/PSO),
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Project, Excel),
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- dobra organizacja pracy przy wielu projektach równocześnie.
Na co możesz liczyć:
- umowa o pracę,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- benefity pozapłacowe,
- elastyczne godziny pracy,
- szkolenia i kursy językowe,
- imprezy, wyjazdy integracyjne.