Oferta: SEKRETARKA/PRACOWNIK BIUROWY (BERLIN) Wyślij CV

Miejsce pracy: BERLIN, NIEMCY

Zakres obowiązków:

  • samodzielne prowadzenie sekretariatu,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacja spotkań, zakup materiałów biurowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz inne zlecone zadania administracyjne,
  • wsparcie kierownictwa w czynnościach administracyjno-organizacyjnych,
  • kontakt z bankami i urzędami,
  • wykonywanie zadań z obszaru księgowości np. sprawdzanie dokumentów i faktur, monity, księgowanie przygotowawcze,
  • wykonywanie zadań z zakresu spraw kadrowych np. wydawanie zaświadczeń, pomoc w rozliczaniu listy płac,
  • zastępstwo asystentki sprzedaży podczas jej nieobecności.

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
  • dobra znajomość Microsoft Excel i Word,
  • dokładność i terminowość w realizowaniu zadań,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy,
  • odpowiedzialność i dyskrecja.

Na co możesz liczyć:

  • umowa o pracę,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • wdrożenie do pracy,
  • dofinansowanie nauki języków,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów,
  • elastyczny czas pracy,
  • spotkania integracyjne,
  • dodatkowe świadczenia socjalne.
Na budowie stawiają ścianę

Dołącz do najlepszych!

Znalazłeś ofertę dla siebie? Aplikuj już teraz:

Wyślij CV