Oferta: ASYSTENT/ASYSTENTKA ZARZĄDU Wyślij CV

Miejsce pracy: Białystok

Obowiązki:

  • wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd,
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej Biura Zarządu (w tym mi.in.: dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, prowadzenie dziennika korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej),
  • zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a pozostałymi komórkami w ramach struktur firmy,
  • prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • wsparcie Zarządu oraz pracowników podczas planowania i organizowania podróży służbowych,
  • profesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o dobry wizerunek firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek konieczny,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
  • min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętności koordynowania wielu spraw jednocześnie,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, samodzielność,
  • energia i pozytywne nastawienie do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego.

Na co możesz liczyć:

  • umowa o pracę,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • benefity pozapłacowe,
  • elastyczne godziny pracy,
  • szkolenia i kursy językowe,
  • imprezy, wyjazdy integracyjne.
Na budowie stawiają ścianę

Dołącz do najlepszych!

Znalazłeś ofertę dla siebie? Aplikuj już teraz:

Wyślij CV